نوشته شده توسط : امید

 

نیستی دارم دغ میکنم
نیستی دارم می پوسم

عکساتا من یکی یکی برمیدارم میبوسم پیرهن  یادگاریتا   هرشب دارم بو میکنم
  برای برگشتن تو به آسمون رو میکنم
نیستی دارم دغ میکنم
 
نیستی دارم میپوسم
 
ازخدا میخوام دوباره تو راببینم  روبه روم

قسم به اشک حسرتم فقط همینه آرزوم

 یه عالمه گل می یارم همه را پرپر میکنم

هرشب دارم همینجوری با تنهاییم سر میکنم

 تموم اشکام هدیه نبودنت کناره من

نمیدونی چی میگذره به قلب بی قرار من

وای که چقدر سخته برام ثانیه ها بدون تو دلم باز میخواد ببینم چشای مهربون تو
 





:: برچسب‌ها: غم عشق گل ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 182
|
تعداد امتیازدهندگان : 46
|
مجموع امتیاز : 46
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/livelove-74878.jpg
amirhossen در تاریخ : 1392/6/5/2 - - گفته است :
عالی بود داشی

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1392/1/14/3 - - گفته است :
دلم راباختم باختم دلم را...
چقدراین باخت میسوزد دلم را...
وقتی دلم وبرد گفت تاآخر عمر عاشقم میمونه!!!
ولی حالا میگه دیگه نمیتونم عاشقت باشم!!!
خداییش به این چی میگن؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1391/12/18/5 - - گفته است :
سلام الوعده وفا


بابا دمت گرم داداشی وبت عالیه


خیلی مطالبت خوبن موفق باشی


بازم سرمیزنم بهت

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1391/12/18/5 - - گفته است :
سلام الوعده وفا

بابا دمت گرم داداشی وبت عالیه

خیلی مطالبت خوبن موفق باشی

بازم سرمیزنم بهت

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1391/12/18/5 - - گفته است :
سلام الوعده وفا
بابا دمت گرم داداشی وبت عالیه
خیلی مطالبت خوبن موفق باشی
بازم سرمیزنم بهت

/weblog/file/img/m.jpg
فرناز در تاریخ : 1391/12/15/2 - - گفته است :
سلام وبلاگت خیلی عالیه من که باهاش خیلی حال کردم آدرس وبلاگت و توی ادمین چت بهم دادی

/commenting/avatars/livelove-330701.jpg
فرناز در تاریخ : 1391/12/15/2 - - گفته است :
سلام وبلاگت خیلی عالیه من که باهاش خیلی آدرس وبلاگت و توی ادمین چت بهم دادی

/weblog/file/img/m.jpg
tanin در تاریخ : 1390/2/11/0 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
tanin در تاریخ : 1390/2/11/0 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
aliiiiiiiiiiii در تاریخ : 1390/1/16/2 - - گفته است :

انسان عاشق زيبايي نميشود بلكه انچه عاشقش ميشود در نظرش زيباست .
*****************************************
سلام... روزهاي خوبي برات آرزو ميكنم. خوشحال ميشم به منم سر بزني

يا علي.....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: