الهی
نوشته شده توسط : محیا

الهی بمیرم اگه باز ببینم غمی توی چشمات

الهی که باشه برای دل من تمومی دردات

الهی بمیرم واسه اون نگاهت که اینقدر نجیبه

الهی بمیرم واسه اشک چشمات که خیری ندیده

بمیرم الهی واسه تو واسه تو ، تو که گریه کردی

تو که لحظه لحظه غمامو با من سر کردی

دیگه گریه بس کن، بزار واسه من تموم غماتو

بزار من بمیرم که طاقت ندارم ببینم چشاتو ببینم چشاتو 





:: بازدید از این مطلب : 1425
|
امتیاز مطلب : 162
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مامانی در تاریخ : 1391/12/18/5 - - گفته است :
من وآروم نوازش کن
چشام بازباشه یابسته
فقط چشمات ومیبینه
چشام وبازمیکردم کنارم جات خالی بود
خدایا یاچشام وبگیرازمن
یاعشقم وبهم برسون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: